Content met
een sterk plan

Sterke content brengt je merk vooruit. Het is de brandstof voor je communicatie en zorgt dat je doelgroep jouw merk volgt. En vooral: blijft volgen. Omdat je content informeert, inspireert of activeert. Of beter nog, een combinatie van dit alles.
Deze content komt niet aanwaaien. Het vraagt om creativiteit en inzicht hoe je de snaar van je doelgroep raakt. Precies waar we bij Tandem dagelijks mee bezig zijn. Met een contentplan op maat voor onze klanten. Voor alle middelen en kanalen, van nieuwsbrief tot social media.

Benieuwd wat onze
klanten hierover zeggen?

Zo zit een contentplan in elkaar

Content op maat voor jouw merk

Met ons contentplan zorgen we dat je content naadloos aansluit op je communicatiestrategie. Desgewenst zorgen we ook voor de realisatie van je content: in woord en (bewegend) beeld, geschikt voor social media, online platformen en/of offline communicatiemiddelen.
Dit doen we op periodieke basis en voor een vast bedrag per maand (o.b.v. jouw gestelde uren). Zo houden we de vaart erin en weet je precies waar je aan toe bent.

Ideaal, omdat…

  • je kunt focussen op je eigen werk, terwijl wij al je communicatiekanalen bijhouden.
  • je op regelmatige basis onder de aandacht blijft bij je doelgroep.
  • je verzekerd bent van professioneel uitgewerkte content in woord en beeld.
  • je planmatig werkt aan je communicatiedoelen.

Jouw contentstrategie
in zes stappen

1. Kennismaking

We beginnen met een kennismaking. Want we willen jouw merk en doelgroep van a tot z leren kennen. Ook inventariseren we je communicatiekanalen en stellen we vast wat het doel is van je content.

2. Brainstormsessie

Na de kennismaking met jou volgt een brainstormsessie. We kijken welke informatie jouw merk in huis heeft. En hoe we deze vertalen naar creatieve content.

3. Contentplan

Na de brainstormsessie gaan we aan de slag met het contentplan. Dit plan beschrijft hoe de content voor jouw merk eruit moet komen te zien. Dit doen we op basis van jouw merkpijlers en het HHH-model.

4. Samenwerking op maat

Na het contentplan maken we een heldere taakverdeling. Op basis van je budget, capaciteit en wensen kijken we wat jij oppakt en wat wij voor je gaan doen. De ideale samenwerking, oftewel “Het Tandemeffect”.

5. Contentkalender

Als de taken verdeeld zijn, gaan we de visuele en tekstuele content realiseren. Deze plannen we van week tot week in op jouw maatwerk contentkalender.

6. Monitoren

Per maand monitoren we de resultaten van jouw content. We kijken welke content goed bekeken wordt en toetsen dit met de gestelde doelen. Zo krijgen we uitstekend inzicht in wat werkt en waar we moeten bijsturen.

Dit zeggen onze klanten

Autobedrijf
G. van den Akker

Partytent Online

Chiropractie Uden-Veghel

Aan tafel met
onze merkdenkers
en merkdoeners

Aan de slag!

Ben je klaar voor nieuwe volgers en extra aandacht voor je merk? Mooi, wij ook. Vul het onderstaand formulier in en we zitten binnenkort al om tafel voor een kennismaking.