Een Knoest van een huisstijl
Als je gaat bouwen, dan doe je het goed. Met die visie staat Van Dinther Bouw al jaren stevig in de markt. En met diezelfde, oerdegelijk aanpak lanceerde het met Tandem een nieuw merk: Knoest.
Als je gaat bouwen, dan doe je het goed. Met die visie staat Van Dinther Bouw al jaren stevig in de markt. En met diezelfde, oerdegelijk aanpak lanceerde het met Tandem een nieuw merk: Knoest.
Knoest positioneert zich als specialist in kozijnbouw. Voor projectbouw tot ambachtelijk vakmanschap. En altijd met kwaliteit die geen maat kent. Dit geldt ook voor de eigenzinnige merknaam, huisstijl en website die we verzorgden.
De merknaam straalt de werklust van de bouwers uit, maar ook hun voorliefde voor hout. Deze waarden zijn visueel versterkt in het logo dat ambacht en maatwerk benadrukt.
Een mooi huisstijl heeft pas meerwaarde als je optimaal zichtbaar bent. Daarom is het design doorgetrokken in de website die slim is ingericht op vindbaarheid. Zowel technisch als qua SEO copywriting. Want, zoals Knoest zelf aangeeft, als je gaat (merk)bouwen, dan doe je dat goed.