Bahco Storage HUB

#productintroductie#campagne#payoff#positionering

Storage
Hub
This is where it begins

Product-
lancering

Sommige producten zijn zo vanzelfsprekend dat ze bijna vergroeid zijn met de gebruiker. De gereedschapstrolley op de professionele werkvloer bijvoorbeeld. Grote kans dat er eentje bij je vertrouwde autogarage staat. En de kans is nog groter dat het een exemplaar is van Bahco.

De vraag

Positioneer de nieuwe generatie gereedschapstrolley van Bahco.

De oplossing

Een krachtige merkidentiteit en campagne die de Storage Hub positioneert als dé innovatieve trolley die de gebruiker volledig naar wens kan inrichten.

Het Tandemeffect

De Storage HUB is wereldwijd in 24 landen verkrijgbaar.

De Storage Hub werd direct na de lancering een begrip op de markt. Logisch, want de trolley is uiterst veilig vormgegeven en in te richten zoals de gebruiker wil, dankzij de modulaire opzet. Zelfs de indeling van de laden kun je zelf bepalen met de custom made inlays. Deze, en nog veel meer features zorgen dat het werk van de monteur efficiënter is. Dankzij een op maat ingerichte mobiele werkplek waarmee hij dag start en eindigt. En dat rechtvaardigt dubbel en dwars de positionering die we de Storage Hub hebben meegegeven: This is where it begins …

Where it begins … de vormgeving

De vormgeving is uiteraard opgebouwd uit de herkenbare huisstijlkleuren en -elementen van Bahco. Toch hebben we daar een futuristische draai aangegeven, wat goed te zien is bij de uiterst gedetailleerde 3d-rendering van de Storage Hub.

Met de gewaagde uitstraling benadrukken we dat de Storage Hub de normen heeft verlegd voor gereedschapstrolleys en daarmee de trend zet op de werkvloer. De keuze voor de blauwdruk en technische iconen benadrukken daarbij nog eens het vernuftige karakter van deze gereedschapswagen.

Complete middelenmix

Tandem heeft de innovatie en modulaire opzet centraal gezet tijdens de wereldwijde productintroductie. Met deze campagne hebben we onze volledige creatieve toolbox aangesproken. Van naamontwikkeling en stijlbepaling van de merkcommunicatie tot de uitrol via alle on- en offline middelen, zoals website, winkel- en beurscommunicatie en teasers.

Het Tandemeffect

De Storage HUB wordt inmiddels in 24 landen verkocht.

Bekijk ook

Lokhoff

SBA Flex

Tapijtcentrum: cross-mediaal naar meer winkeltraffic

Omschakelen?

Wil je meer maken van je merk? Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.


    Vorige