Hoeflake

#wervingscampagne#social campagne#arbeidsmarktcommunicatie

Hoeflake
gedreven door
energie

Wervingscampagne
voor techneuten

Techneuten, welk bedrijf zoekt ze niet. Slechts een klein deel ervan víndt ze daadwerkelijk. Voor Hoeflake draaien we de rollen daarom liever om: zorg ervoor dat techneuten jóú vinden. Dat ze op jouw pad komen en deze weg doorzetten richting een succesvolle loopbaan. Hoe deze route eruitziet? Kort en aantrekkelijk, zodat de techneut onderweg niet verleid wordt om een zijweg in te slaan.

De vraag

Zorg ervoor dat het Hoeflake bij de techneuten onder de aandacht komt als aantrekkelijke werkgever.

De oplossing

Een online, offline en social wervingscampagne die energieke techneuten uitdaagt te solliciteren.

Het Tandemeffect

Hoeflake heeft dankzij de campagne 42 sollicitanten uitgenodigd.

Een onmisbaar element in dit wervingstraject is een landingspagina die volledig in het teken staat van toekomstig personeel. Een pagina die kort en bondig alles vertelt wat een potentiële werknemer wil weten, zodat hij niet zelf actief op zoek hoeft naar informatie. Zo bied je hem of haar een warm bad met alle aantrekkelijke ins en outs over zijn toekomstige job en werkgever. Bovendien geef je direct een visitekaartje af van jou als solide organisatie. Uiteraard met de overtuigende (beeld)taal die kenmerkend is voor de communicatie van Hoeflake. Beelden die technici uitdagen en beknopte teksten die direct to-the-point komen. Teksten waar ook Google blij van wordt en de pagina hoog rankt als waardevol voor techneuten.

Gericht campagne voeren via social media

Die techneut die niet actief op zoek is en dus niet op ons pad komt via Google? Die bereiken we door slim en gericht te targetten op een specifieke gedefinieerde doelgroep via de juiste social media kanalen. En vooral: door goed te monitoren op het klikgedrag, zodat we a lá minute kunt bijsturen richting een optimaal resultaat: een goed gevulde werkvloer met toppersoneel.

Tandemeffect

Hoeflake heeft dankzij de campagne 42 sollicitanten uitgenodigd. De campagne heeft 45.769 mensen bereikt in Hedel en omgeving. Het betreft relevante personen op basis van hun affiniteit voor techniek. Deze personen hebben de advertenties 252.207 keer voorbij zien komen en 2370 keer naar de website doorgeklikt.

Bekijk ook

Lokhoff

SBA Flex

Tapijtcentrum: cross-mediaal naar meer winkeltraffic

Omschakelen?

Wil je meer maken van je merk? Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.


    Vorige