Next Level – Company book

#exclusiefdrukwerk#brandstory

Company book
Next Level

Company book
Next Level
Next Level

Superhandig, die digitale media. Maar soms gaat er niks boven een goed boek. En dan bedoelen we niet zomaar een goed boek. We hebben het over het Company Book van Next Level. Een uitgave die pagina voor pagina is uitgedacht. Die voorzien is van een exclusieve uitstraling die recht doet aan het vakwerk van de afzender. En van een merkverhaal dat boeit van begin tot eind.

De vraag

Zorg voor een onuitwisbare indruk met het merkverhaal van Next Level

De oplossing

Het Company Book van Next Level

Het Tandemeffect

Een merkverhaal dat versterkt wordt door hoogwaardig en onderscheidend tafelboek

Professioneel beeldmateriaal legt de lat hoog

Een boeiende bedrijfsreportage maak je niet zonder sfeervolle beelden. Dus schakelden we onze fotografie-partner in om het merkverhaal van Next Level in 30 foto’s vast te leggen. Pakkende beelden zeggen immers meer dan 1.000 woorden.

Nadat we met moodboards de sfeer hadden bepaald, kozen we een passende locatie: Een ‘brownfield’, de start van vele Next Level projecten. Een plek waar je de historie kunt voelen. Het resulteerde in een serie fascinerende beelden waarmee we de lat hoog legde voor het vervolgtraject: de bestaande projectfotografie matchen met de reportage…
Gelukkig zijn photoshop-skills sterk vertegenwoordigd in ons team.

Beginnen met resultaat

Next Level is ontwikkelaar van hoogwaardig logistiek vastgoed. Toekomstbestendige gebouwen, op maat gemaakt voor de gebruiker. Zowel qua inrichting, indeling als uitstraling. Aan deze bouwkundige keuzes gaan echter stappen vooraf die minstens zo belangrijk zijn. Van het vinden van de slimste financieringsvorm tot het lokaliseren van de beste, strategische locatie.

Al deze fundamentele keuzes vormen de bouwstenen waarmee Next Level haar klanten helpt om de volgende stap te zetten in hun ambitie. Dat gaat dus veel verder dan slechts het zichtbare logistieke centrum.

Om de aanpak van Next Level inzichtelijk te maken in het Company Book hebben we ervoor gekozen om te beginnen bij het eind… Het gebouw zoals het is bedacht. Het feitelijke resultaat, waarnaar elke keuze van Next Level te herleiden is.

Uitzoomen op de logistieke vraag

Met het logistiek centrum als uitgangspunt pellen we één voor één de fases af die Next Level doorloopt met haar klanten. We focussen op de commerciële uitstraling van het gebouw, op de duurzame foodprint ervan, op het bouwproces, de strategische gelegen bouwgrond … zo zoomen we steeds verder uit totdat het grote plaatje duidelijk wordt: de wens van de klant om de slimste logistiek te realiseren tegen de beste financiële voorwaarden. Keuzes waarmee klanten de next level bereiken in hun markt.

Een merkverhaal dat boeit 'van eind tot begin'

De exclusieve aanpak van Next Level is vertaald in een boek met allure. Voorzien van spotvernis, stans en gedrukt op fine art paper en vormgegeven in een eigentijds ontwerp. Daarmee hebben we het verhaal van Next Level verheven tot een luxe tafelboek. Geïnspireerd door een oude, maar nog altijd rake communicatiewaarheid: the medium is the message.

Bekijk ook

MDS merkidentiteit

Fun Run Gemert

Hoeflake

Omschakelen?

Wil je meer maken van je merk? Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.
Vorige
Tandem in één minuut