Partytent Online

#benchmark#positionering#totaalbeleving

Partytent
Online
Buitengewoon

Benchmark en
positionering

Ieder evenement vraagt om een andere type partytent. Daarom is er PartytentOnline. Dé webshop voor elke gelegenheid, van een professioneel bedrijfsfeest tot kleine buurtborrel. Deze veelzijdigheid vind je terug in het verfijnde aanbod van PartytentOnline. Met een grote diversiteit aan materialen, kwaliteiten en prijsklassen.

In de markt van partytenten zijn veel partijen actief die inzetten op het lagere, goedkopere segment. Uit ons benchmerk blijkt duidelijk dat PartytentOnline specialist is met sterke USP’s, zoals de productkwaliteit en het verfijnde aanbod. Deze speerpunten vormen de bouwstenen van een herkenbare stijl die het merk een eigentijds gezicht geven en het merk onderscheidt van de concurrenten.

De vraag

Ontwikkel een nieuwe identiteit voor PartytentOnline.

De oplossing

Vanuit ons marktonderzoek bepalen we de positionering van PartytentOnline. Dit was het startpunt voor de nieuwe identiteit.

Het Tandemeffect

PartytentOnline realiseert al snel meer verkoop en de showroom trekt meer bezoekers.

Illustratie en producten smelten samen

Dankzij de illustratie-stijl is er alle vrijheid om te variëren in het beeld. Bijvoorbeeld om de verschillende toepassingen – van zakelijk tot privé – te laten zien. Of om de productdetails uit te lichten. En wat de boodschap ook is: het past altijd in de merkbelofte die we ontwikkelden: Partytentonline, Buitengewoon!

Store concept

De showroom sluit aan de binnen- en buitenzijde volledig aan op de totaalbeleving van PartytentOnline. Door middel van looproutes kom je in verschillende zones die ingericht zijn voor de verschillende toepassingen, zoals het paviljoen in de tuin tot een easy-up tent op de markt.

Corporate    middelen

De merkidentiteit krijgt vorm in alle corporate middelen. Hierdoor vertellen we via elk kanaal een eenduidig verhaal.

Buitengewoon bij je thuis

De totaalbeleving van PartytentOnline trekken we door tot bij de klant thuis. Zo bezorgen we, in een buitengewoon opvallende bus, de bestellingen bij de klanten. En eenmaal afgeleverd, worden ze verrast met de stevige, originele en herbruikbare doos.

Het Tandemeffect

Een nieuw identiteit is een cruciale, eerste bouwsteen van je merk. Het is een langetermijninvestering waar je de rest van je communicatie en promotie op verder bouwt. Desondanks merkt PartytentOnline al snel meer verkoop en bezoek aan de showroom.

Bekijk ook

Lokhoff

SBA Flex

Tapijtcentrum: cross-mediaal naar meer winkeltraffic

Omschakelen?

Wil je meer maken van je merk? Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.


    Vorige